Axel, you are the one and only for me! <3

Pjuh, fyfan vad jag har pluggat franska. Det går skitsegt men det är inte så konstigt egentligen eftersom jag hatar det ämnet. (a)

Just nu så lyssnar jag på en jättehärlig låt och tänker.. Idag så har jag och Axel varit ihop i 7 månader. Eller oj, klockan är över 00:00 så det var igår. (a) Vi blev ihop den 19 oktober. ;) Vi har ju varit ihop en gång innan också och det varade väl i lite mer än 2 månader så vi har väl egentligen varit ihop i 9 månader. ;) Mene det är nice! Min finaste älskling. <3

Sitter just nu och pratar lite med Erik Wissing och han skrev såhär till mig.

Erik säger (00:07):
om jag va du så skulle jag hålla hårt i axel.
bara ett tips, du gör det säker redan.
menmen

Det var det första han skrev till mig. Jag tycker det var fint skrivet av honom och jag håller helt klart med. Axel är faktiskt en väldigt bra kille, det finns det ingen tvekan om! (Iaf i mina ögon) Jag är så lycklig över att jag har honom. Jag tror Wissing skrev så till mig eftersom han har det väldigt jobbigt just nu.. Han vill nog bara att jag ska förstå hur bra jag har det och att jag ska vara lycklig. Jag ska inte gå in på några detaljer om vad som har hänt dig Wissing men jag hoppas verkligen allt löser sig för dig till slut..

Den otroligt fina låten, lyssna och njuuut. I love it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0