Skön men händelserik lördag!

Hey sweeeeeeties!

Nu är jag hemma igen. (WOOOHOOO!!) Mene det känns typ konstigt att inte ha min Axel här längre.. :(<3 Du måste sova över här fler gånger, bby. ;) Vi hade det verkligen skitmysigt! :D
love it.

Jag, Linus och Marcus drog till Lokalen iaf som jag skrev innan men vi stack därifrån nästan direkt eftersom Linus var hungrig. Vi gick till Åre Kebab och satt där i typ mer än en timme iaf, bara chillade liksom. Det var ganska härligt faktiskt att bara snacka och ta det lugnt bara vi tre. :) 

Mene efter det så mötte vi upp Tobbe och Ebba och gick ner till Holiday Club. Vi satt där typ och chillade igen och sen så kom Ronja och Robin också. ^^ Därefter var vi typ på Holiday till klockan 23:00. Tiden gick verkligen asfort! Mene det var så jäkla nice att ba sitta där och snacka allihopa! Myyys. :) Som en enda stor familj liksom! :D Gilla vårt gäng alltså. Förresten så ska vi typ sova över någonstans tillsammans allihopa nästa helg! Det kommer bli aweeeeesome! Längtar.

Jag har typ gjort massa mkt idag.. Jag har varit med Axel här hemma och busat, Ringt massa folk och frågat om de hade lust att spela brännboll med oss, åkt moppe runt på byn, käkat på Sibylla med Axel, Spelat brännboll, Käkat middag hos Marcus, åkt till Lokalen, varit med Linus och Marcus på Åre kebab, varit med Marcus, Linus, Ronja, Ebba, Tobbe och Robin på Holiday och typ mkt meeer. Sjukt lång dag hare varit iaf!

Så jag e alltså typ ganska trött nu så ja ska nog sova..
Men ni får ha det så nice kära läsare! pusss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0