kulfördej

Hellu no lifers!

Idag har jag varit rätt sur, arg och irriterad av olika anledningar mene pallar inte bry mig längre. Det var en person som gjorde mig på glatt humör igen så nu äre lugnt. *Blink, blink* ;)

När jag kom hem så hade jag och mamma värsta tjejsnacket och drog iväg på ICA och handlade. Så skönt att ha min mamma! Hon är verkligen skitsnäll (oftast), förstår en precis och är bara en helt underbar mamma. Love u, mamma! Just nu så ska jag chilla lite och sedan kanske dra ut med hunden. Därefter ska jag typ åka o kolla på någon fyrhjuling, vi får se hure går. ;)

äntligen tagit hem de där glasögonen från skolan. Joakim o Tove har saknat dem, ahah. Aja hoppas de blir lyckliga nu över att jag har tagit hem dem.



Men ni får ha det så bra så länge alla mina kära läsare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0