Vart fan tog 8:an vägen?

Heys alla no lifers! ;)

Snart ska jag gå och lägga mig. Dagen har som sagt varit fantastisk bra! Just nu sitter jag och läser lite bloggar och laddar ner lite ny och fräsch musik. Till helgen så ska troligen jag och "gänget" sova över någonstans men vi har inte riktigt bestämt vart ännu. Axel kommer inte vara närvarande vid övernattningen vilket jag tycker är tråkigt. Han ska på någon cykeltävling i Sundsvall istället och Olle ska kanske också med dit. Men vi ska typ ändå genomföra övernattningen och kanske ha en till veckan efter så hela gänget kan joina. :)

Som ni kanske har märkt så har jag inte klippt mig än.. Min klipptid har blivit flyttad till nästan tisdag så jag ska klippa mig om en vecka först. :) Mitt hår kommer bli väldigt kort mene aja.. Vill man ha fräscht hår så måste man bli av med det slitna! Men det som är bra är att mitt hår kommer bli ljusare för jag ska ju slinga det blondare. :)

Asså.. 8:an har verkligen gått skitfort eller hur? För liksom om bara 3 veckor så slutar vi! Jag trodde 8:an skulle vara mkt jobbigare än vad den var. Visst den har varit jobbig men jag trodde den skulle vara ännu jobbigare. O.o Tur att så inte var fallet iaf, haha. Mene det kommer bara bli så jävla tragiskt just i år eftersom 94:orna slutar. Jag kommer sakna dem asmkt! Speciellt Axel och Marcus. :(<3 Mene aja.. Livet går vidare. Jag får försöka träffa de ofta fast dem inte går i min skola längre. Axels och min kärlek ska inte få dö ut och inte min vänskap med Marcus heller. Fuck no liksom? Men, men just nu äre bara att ta till vara på de få dagarna som är kvar och sedan bara göra det bästa av det när de slutat. Jag kommer sakna er så jävla mkt bara...



Kommentarer
Postat av: BM (Johannes)

Men du har ju mig, då kommer du att klara dig :). Kanske med lite hjärnskador och självmordstankar men ändå (a)

2010-05-26 @ 22:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0