Nytt svall och försvarsmakten!

Heys!

Varit i Skolan idag som vanligt.. Hände väl inget speciellt där förutom att vi hade ngn föreläsning med ngn lesbiskt tjej. Det var väl ganska segt eftersom hon berättade typ massa saker man redan visste mene aja.. Missade bussen hem idag (a) ahahah, så jävla grym man e asså. Mene det var typ jag, Sarah, Ebba, Ronja, Cody, Simon m.m som missade den. Mene vi fick skjuts hem med Ebbas mamma och de skjutsade mig till frisören. ;) Just nu sitter jag här med mitt nya svall. :D Det har blivit ljusare och så har jag klippt bort det slitna. Jag trodde faktiskt mitt hår skulle bli kortare än vad det blev så jag e riktigt nöjd. Det är ganska ovant att se sig i spegeln ännu, haha. Man ba: "wow, va ljust mitt hår e just nu jämfört med innan!" Mene det e nice asså! :D

Förresten så snackade jag med Axel förut och han sa att han hade fått en inbjudan från försvarsmakten att gå på en veckas läger med typ militär-övningar och sådant. Jag ba: "Stackars liten, du får inte! :(" Sen så säger min mamma: "Lina du har också fått en inbjudan av försvarmakten" jag ba: "w00000t?!" haha. Mene haha kan ni se mig framför er i militärkläder ? (a) Mene det roliga e ju att jag och Axel kmr gå den kursen tsm om vi nu väljer att gå. :) Mene haha jag e alldeles för otränad för det där och det stod typ "Det finns ingen tid för fritid medans ni är där" man ba: "nehe, kul..?" Mene aja vi får se. Tove har inte fått ngn inbjudan och inte Tobbe heller. ;) Väljer de ut typ speciella eller vadå? O.o haha *känna sig speciell o hedrad*

Mene nyss var jag och Tove o städade friggeboden o bytte lakan o sådant. *Känna sig duktig o oemotståndlig* haha nerå. (a) Mene nu ska jag nog plugga Råolja uppsatsen klart så tjingeling!

mitt nya ljusa hår, pretty nice huh? ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0