Sorry för sämst uppdatering som gengäld får ni veta vad jag har haft för mig idag!

Hellu alla snyggingar!

Jag vet att det har varit sämst uppdatering men det blir tyvärr så när man har skolan, moppekurs och lokalen på schemat. Men nu är jag här, bra va? ;) Dagen har iaf varit riktigt nice! Skolan var chill, hade ett matteprov som var ganska lätt och så SO-inlämning men det var också lätt. CHILL! ;) Dagen rulla väl på som vanligt..

Mene drog på moppekurs sen. Vi hade det var roligt och trevligt där! Men jag, Olle, Linus och Tove hann inte köra utan vi ska göra det imorgon! *Nervöst* haah, nerå mene jag kommer DÖ! Den saken är klar. (a) Aja, vi får hoppas på att det går bra, right?

På Lokalen så vare mysigt och fett med häng. ;) Mene jag och Axel var rätt osociala eftersom vi satt mest och pratade för oss själva en bit ifrån alla. Det var mysigt, skönt att få ha honom lite för sig själv! :) Men vi var såklart med alla andra också. Det var en nice kväll helt enkelt!

Gick hem alldeles nyss i regnet och funderade lite på en grej.. Kom inte riktigt fram till hur jag ska göra med det beskymret men jag kommer väl på något.

Imorgon så ska jag typ ha moppekurs i 5 timmar och sedan så ska jag och "gänget" kanske grilla och därefter sova över i Tobbes mormors stuga. :) Det kommer nog bli pretty awesome! Längtar. Mene nu mina fina små läsare så ska jag sova! Take it easy and xoxo.

Japp, som ni ser så övningskör Linus! ;)


Hela coola moppegänget dårå! okej, alla e nt me på bilden men ändå. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0