Övernattningen!

Halloo, Övernattningen var riktigt nice! :)

De som var med var jag, Tove, Ronja, Sarah, Ebba, Axel, Olle, Linus, Tobbe, Marcus och Johannes.

Själva övernattningen började med dans och hög musik eftersom jag tog med mina högtalare till ipoden dit. Hah, vi var grymma! ;) Sedan så vare eldshow utomhus med grillen. Typ alla killar hällde massa tändvätska i grillen och satte för locket och drog sedan upp locket igen. Då kom det typ asmkt eld och så vare eld i själva locket också. Haha, coola killar va? ;) Sedan så satte vi på filmen Avatar och tittade på den. Jag hade sett den redan men jag tycker den bara är sådär. Den är liksom asbra gjord och sådant men handlingen är typ helt okej. Det är typ lite drygt att kolla när själva kriget är eftersom det känns som att man ser samma sak hela tiden typ. Mene den är absolut inte dålig! Jag diggar verkligen Jake Sully och det måste verkligen tagit sjukt lång tid att göra filmen och kostnaderna för att göra den lär varit höga!

Efter filmen så gick iaf jag och Axel ut på en liten prommenad i mörkret och pratade. Mys! :) Vi gick till en bro och var där en stund och så sedan gick vi tillbaka.

När vi kom tillbaka ville några vara ute en stund och de som var kvar inne satte på en ny film. Olle och Axel ville spela spel mene det var typ ingen annan som ville så vi skippade det. Mene vi kollade lite på filmen allihopa men sedan blev jag jättetrött och gick och la mig. Axel kom och la sig hos mig efter en stund och sedan så somnade vi in tillsammans efter några fina ord och kyssar. ;)

På morgonen så var alla lite sega men vi packade ihop iaf och städade. Därefter så började alla åka hem en efter en och sedan så hade alla åkt hem!

Det var en liten kort sammanfattning om vad som hände på övernattningen. Det hände ju sjukt mkt mer mene pallar nt skriva mer än så och så kanske vissa saker är lite hemlighetsstämplade som vissa personer inte vill att jag ska berätta? ;) haha nerå. Vi har två nya turturduvor iaf, (a).. ironi.

Aja när jag kom hem så åt jag lite och sedan sov jag i typ 1,5 timme. Därefter drog jag ut med hunden och nu har jag suttit och pluggat NO i snart 2 timmar. Jag håller på att skriva klart min råolje-uppsats.. Mene tror jag ska fortsätta nu eftersom den måste vara klar tills imorgon och jag har en del kvar att skriva så tjingeling allihopa! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0