sitter på tekniken

Hey sweethearts!

Just nu sitter jag på skolan och har teknik men jag kan tyvärr inte göra ngt teknikarbete eftersom jag har det hemma.. yep så äre. Hmm juste imorgon är det sorgens dag.. Min pappa dog igår för 5 år sen. Tänk det har redan gått 5 år sen jag träffade honom sist! 5 hela långa år. Mycket som har förändrats på den tiden.. Fått en helt ny familj typ! Det är ju numera jag, Tove, Nikki, Joakim, mamma, Peter och Nancy. Vi blev typ bonus syskon allihopa i 5:an tror jag? 3 år sen.. Sen så är jag ju inte tio år längre utan jag är ju 15 år nu. Tonåring som det kallas! ;) Sedan så har jag skaffat en kille för typ totalt 9 månader sen.. ;) Axel heter han som många kanske vet? De flesta vet ju att vi är tillsammans. Jag älskar honom jättemycket iaf! Han har faktiskt hjälpt mig mycket att tänka positivt och inte tänka på pappa så mycket för nu tänker jag ju på Axel mycket istället. :) Det e nice. Vad är det mer för stora förändringar i mitt liv? Hmm.. vet inte riktigt. Men mycket har förändrats iaf, det kan man lugnt säga. Faktiskt mycket postiva grejor! Men såklart negativa med efter pappas död. Asså folk fattar verkligen inte sorgen man får efter en förälders död.. Jag var bara 10år gammal när pappa dog och det tar på en! Det är hemskt.. Men jag hinner inte skriva mer nu för nu ska jag gå och käka lunch men vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0