Imorgon bär det av till Stockholm!

Heysan alla!

Vet att Tove är helt värdelös på att blogga men hon har typ en tillfällig paus eller så.. Vi funderar ju fortfarande på om vi ska ha kvar skiten eller inte. ;) Mene aja nu är jag här!

Idag vare skolan som vanligt och då hade min älskling kommit tillbaka från sin dödliga sjukdom (om vi nu kan kalla feber dödligt) som jag smittat ner honom med. :) Saknat honom massa mkt! <3 Öhm.. Annars hände det väl inget direkt speciellt idag? Måste typ plugga nu egentligen men ni alla vet ju hur roligt det är och sätta sig med sina läxor och göra dem. SÅ SJUUUKT ROLIGT! skulle inte tro det va..? Mene aja börjar väl som småningom!

Imorgon direkt efter skolan så drar ju jag, Tove, Nikki, Malou, Mamma och Peter till Stockholm! Ska nog bli roligt. Vi ska ju som sagt se Lady Gaga i globen. Jag har typ aldrig varit i globen tror jag? (efterbliven) Men det är på fredag kväll vi ska se henne och vi drar dit imorgon, torsdag! Så på fredag morgon så drar vi nog och shoppar och sånt. Asnice! Längtar. Det var typ hundra år sen jag var i Stockholm faktiskt.. Jag skulle ju dit någon gång i November men haha då ville jag verkligen inte dit så jag bodde hos Axel under en hel helg istället. ;) Mkt roligare! Men nu vill jag till Stockholm och dit ska jag imorgon, yeaaah !  

otroligt jefla snygg bild på mej alltså.. helt otroligt!


såg jue typ sur ut på denna.. mene höhö hade tråk när ja kom hem från skolan.


R.I.P Örjan Olof Hansson 1964-02-15 till 2005-05-05, jag kommer minns dig föralltid min älskade pappa och förebild.

Idag så dog min pappa Örjan Hansson med diagnosen cancer, fem infektioner och vatten i lungorna. Det här var min absolut hemskaste dag för fem år sen.. Minns när vi fick samtalet från sjukhuset då de sa att han inte skulle överleva. Jag skrek i bilen hela vägen till sjukhuset: "HAN FÅR INTE DÖ!!" sen när vi kom dit så låg han där med vidöppna ögon fast han var sövd. Han hörde vad vi sa men kunde inte säga något tillbaka.. Han visste att han skulle dö. Det kom tårar vid hans ögon och allt var bara så sjukt hemskt och tragiskt.. Hjärtslagen försvann allt mer och mer.. Tillslut så kom det där hemska pipet som bekräftade att han var död. Nu var han borta! ...föralltid. Vi kände i hela rummet att något lämnade oss, en sorts tomhet. Vi åkte hem och då började den värsta natten i hela mitt liv. Min pappa, död.. Borta.. för all framtid. Hur kunde detta ske? Jag grät tills det inte fanns tårar kvar att gråta.. Mitt livs hemskaste natt. Han var verkligen borta.. Jag skulle aldrig mer få träffa honom.. Man vill verkligen inte leva då. Det var så hemskt! Min älskade pappa.. Örjan Hansson. Jag fattar knappt att jag sitter här idag efter fem år.. Att jag klarar av att leva med den här sorgen. Folk förstår inte sorgen förrens de själva upplevt den.. Ni kommer aldrig förstå hur det känns.. Det är så jävla bara så jävla hemskt..
han är borta!



Kommentarer
Postat av: Ebba

Älskar er! <3

2010-05-06 @ 10:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0