Söndag - "I am fucking gorgeous"

Heysan hoppsan!

Idag så har jag och Tove varit med Ronja och vi har väl snackat om allt möjligt. Direkt när hon kom hit körde vi lite med vår terräng fyrhjuling upp till HC och sådant. Det var härligt! :D Sedan så drog vi in på byn och träffade en skitschysst tjej med två chihuahua-valpar. Ni vet den där chihuahuan Melvin jag snackade om i ett tidigare inlägg? Det var iaf dens syskon vi träffade. :) De var skitsöta och vi snackade en stund om chihuahuaor. Hon sa att de faktiskt klarade klimatet här i Åre och att hon inte klär dem alls. Inte ens när det är snö och kallt! Men om de är för blåsigt, kallt och snöigt så får de vara inne hela tiden men hon sa att det fungerade bra att ha den rasen här ändå. Jag tycker det var bra att hon var emot att klä dem iaf! (y) Men iaf efter det så drog vi till ICA och köpte lite saker sen så drog vi till rampen och hängde med alla som var där. Rätt chill och jag och Ronja stod och snackade fett mkt om motorer, sommarplaner och sådant. Hah, lite kul vare iaf. ;) Mene sen så drog vi hem och satt på våran verenda, dunkade musik och pratade. :) Men nu har Ronja dragit hem och Tove och jag ska fixa lite med bloggen och sedan plugga. Så nu vet ni vad vi har gjort och ska göra idag, haha.. Intressant va? -.-' Aja, ha en fortsatt bra dag alla söta bloggläsare! ;)

Jag och Ronja på våran terräng-fyrhjuling! :H


Våra cross-hjälmar! ;)


Chihuahua-valparna! :D


Jag och Tove, yeaah!


Kommentarer
Postat av: ronja

kul att jag ser ut som typ en 8:åring på bilden -.-'

2010-05-09 @ 19:00:38
Postat av: lina

kul att ja ser ut som en tjocksmock!

2010-05-09 @ 19:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0