Jag såg Sarah Tjulander i stan igår!

Helluu sweeties!

Idag så åkte vi ju hem den långa vägen till Åre igen på ungefär 7 timmar. ;o Längtade hem faktiskt och gud vilket skumt humör jag var på när jag var på Lokalen. Hah, var typ cepe. (a) Mene det var nice ändå! Marcus gjorde skumma frisyrer och miner på mig och vi hade väl kul som vanligt. Jag och Marcus retade Ronja och Linus lite också eftersom de såg så söta ut tillsammans. Alla vet väl att de är ett par nu? Vem har missat det liksom..? ;)

Mene nu är jag ganska trött.. Igår så såg jag förresten Sarah Tjulander! Hon är typ från Stockholm och driver bloggen www.sarahtjulander.blogg.se som jag följer! :D Jag trodde det var hon men var inte säker så vågade inte fråga. Men nu vet jag att det var hon för frågade henne med en kommentar på hennes blogg och sen så såg jag att hon hade varit inne i stan och så hade hon samma kläder på sig som när jag såg henne så det var hon! Ångrar att jag inte sa ngt mene aja ibland blir det så.. Såg ju henne bara i förbi farten inne på Cubus. Jag var typ en meter ifrån henne och vi kollade rakt in i varandras ögon. Mene hon lär inte minnas det eftersom man ser folk hela tiden på stan. ;) Men jag tyckte verkligen att jag kände igen henne så det var lite coolt att få se en bloggerska vars blogg man läser! :D<3

Sarah Tjulander!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0