Yeah, live from stockholm sweden! eller inte..

Först och främst, alla säger grattis till Malou för hon fyller 15år idag, HURRA! Sitter mittemot henne nu här in stockholm sweden you know! Pretty awesome.

Hmm, jao.. Sitter som sagt här i mörkret i våran lägenhet i Stockholm (känner att det blev väldigt mycket "i" där) med Malou och bloggar lite. Mene det e fett nice. Lite trött efter Lady Gaga och en hel dags shoppande men det är suveränt med mig ändå asså. Idag har jag införskaffat mig två oversize t-shirtar,en assnygg kavaj, två randiga tröjor, en rosa baseball jacket och en skitsnygg hoodie med nitar! ;) nöööööjd yesyes.

Mene typ astrött just nu.. Lång dag! och imorgon ska ja väl upp runt 08:00 och sedan dra hem till Åre igen.. Bilfärd på 7 timmar, wooho I'm so excited! ..eller inte. Så ni får sova så gott allesammans så ses vi någon gång! yeaah.


Kommentarer
Postat av: sarah

Jo där var jag igår! =)

2010-05-08 @ 23:49:41
URL: http://sarahtjulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0