Hur min dag var igår och hur den kommer att bli idag!

Igår så vare skola som vanlig, den dryga fredagen. Hans (Min engelska och SO-lärare) berättade att han troligen inte kommer ha oss i engelska nästa termin utan vi kommer få ha Åsa Zackrisson eller Åsa Krisell. Han är ju inte fullt utbildad engelska lärare och har alltså varit vikarie för oss i över 3 år, hah. Skumt! Mene mm, ohjuste sen på idrotten så blev det asskumt? Vissa tål liksom inte att få tjejdäng och visar det med världens sämsta attityd. Jag blev inte sur för att du hoppade på mig, jag blev besviken på dig hur du behandlade mig och på din attityd på planen. Det var verkligen bara lågt av dig att börja trakasera min längd. Tror du jag vill vara såhär kort eller? Jag har fan inte valt det? Jag kan ju inte direkt säga "OH FÖRLÅT JAG SKA BÄTTRA MIG!" för jag kan faktiskt inte rå för att jag är såhär kort! Så jävla lågt av dig att börja traka mig för något jag inte kan rå för. Jag sa inte ett enda till dig förutom att du hade dålig attityd och skulle sluta h8a, bara för jag är bättre än dig så behöver du inte whina. Herregud säger jag bara, verkligen dålig förlorare. Det var också lågt av dig att börja kritisera mitt spel bara för att du blev ägd av mig hela tiden. Man ba: "Shiiet. -.-" Blir bara så less.
Men, men livet går vidare! Vid klockan 19:00 igår så var jag på födelsedagsmiddag på Broken eftersom Mette har fyllt 15 år, GRATTIIIS vännen min! Skönt att va äntligen byxmyndig va? ;) haha. Mene det var rätt kul och det blev många skratt! Efter det så drog vi på Lokalen och hängde fedt. :) Efter Lokalen följde Björn med Tove och mig hem, vi typ snacka om allt möjligt, kollade på roliga klipp och kollade på "Ondskan", skit bra film tkr jag även fast den är svensk! :)
Hmm, idag så ska jag träffa min älskling! Vet inte när men någon gång under dagen iaf. Nu tror jag att jag ska göra lite amerikanskan pannkakor och sen fixa i ordning mig! :) Ni får ha det så braaah! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0