Min dag och Bessaker!

Heysan bloggen!
Längesen man uppdaterade, snart en vecka sen. Haha! Jag mår faktiskt riktigt bra just nu, det finns bara ett problem jag ska ta i tur med och sen så är allting så perfekt som det bara kan vara och det är awesome! (Var glada för min skull nu! :D)
Idag så var vi i Östersund och kollade in olika gymnasium-linjer. Vi fick bland annat testa på ponnytrav (!!), klappa djur, kolla på tekniksaker, chilla och helt enkelt bara slippa en dryg skoldag, verkligen skitnice men lite drygt vare ändå. Det känns lite onödigt att åka dit men det var ändå väldigt kul! Haha "Men varför är Robins namn strucket?" hahah, Hampus och min humor. ;) Sen var Sarah lite blond då Hampus lurade henne att en dörr var lås fast den inte var det. (Den hade en kedja runt sig men var inte låst) haah lite kul. ;) Bussen resan var fan också kul. :) Myys. Ikväll så har jag hjälpt syrran att plugga inför franska provet, gud vad jag har varit snäll asså. Lärt henne allt jag kan! :) Så nu är hon BREDD att ta provet med STOOOOORM! hoppas jag. (a) Idag så har jag dessutom skypat med älsklingen. Fick se min efterlängtade ängel i webbcam och utbyta både skratt och meningar med honom. Riktigt nice så nu är jag glaaad! :D <3 På lördag ska jag äntligen få träffa honom (har typ inte gjort det på tre veckor så det ska bli underbart!) så nu ska nog gå och lägga mig snart så lördagen kommer fort!
Men iaf  innan jag går och lägger mig så ska jag kanske berätta lite om Bessaker. Det är ett fiskeställe i Norge som jag och min familj åkte typ en gång per år till förut. Vi var där en gång tillsammans med jättemånga familjer och firade Halloween, riktigt kul var det! Glömmer det aldrig. Bygga akvarium till alla fiskarna, skrämmas, klä ut sig, ha roligt, leka kurragömma, äta god mat, leka med krabbor, åka iväg med en stor fiskebåt och få hem storfisken. Jag har dessutom en gång följt med pappa, Håkan och Hans Fahlén dit då de gjorde en inspelning för programmet "När och fjärran", både pappa och Håkan medverkade medans jag, Ebba, Saga och Tove åkte med dit för skojsskull. Vi blev typ bara filmade en gång men det var ändå kul att bara följa med! :)
Men iaf, nu drog jag dit med Ronjas familj och en annan familj. Det var riktigt roligt! Vi fiskade (vi kom på att bryggan var det ultimata stället att få fisk på så vi hängde rätt ofta där), flummade (vita klänning, läppstift), läste haha, åt god mat, åkte ut med båten, spelade spel, fiskade krabbor, fick panik då vi inte visste hur man varken skulle få upp, döda eller få ut kroken på Ronjas två kilos fisk. Haha verkligen panik då ingen var där och kunde hjälpa oss! (a) fan vad vi är värdelösa.. Och ja, det var väl allt i korthet? Orkar tyvärr inte skriva värsta romanen men aja, ni förstår.. DET VAR KUL! Kommer bilder på Bessaker senare, både på FB och bloggen I guess.
Mene aja, NU SOVA. PUSSHEY! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0