Östersund&hjärtundersökning igår samt sovit hela dagen idag.

Hejhej allihopa, dags att fingret ur röven och börja blogga här eller?
Igår var jag i Östersund tillsammans med mamma för min hjärtundersökning. Jag blev lite småsur på morgonen när vi skulle iväg för jag fick helt tagga om. Mamma berättade att jag skulle göra arbetsprovet istället för vanligt EKG. Men näää, jag ska sätta mig på en jäkla cykel och trampa livet ur mig med sladdar över hela kroppen. Jaja, det gick bra. Jag cyklade bara i 9 min, de lägger ju på vikter hela tiden så det blir ju tungt nästan på en gång. Lite jobbigt när de ställer frågor mitt i allt och ska ta pulsen 24/7 men men.. Efter undersökningen drog jag och mamma för att shoppa, handlade faktiskt ganska mycket. Sjukt kul! :) Kanske kan visa sedan någon gång. Efter det så drog jag till Björn och kollade på film och sen skjutsade jag och mamma honom till gymmet vid 16:30 och sen åkte vi hem. Resten av dagen går till... hemlighetsstämplat. Hehe. Aja, idag var jag bara på skolan första timmen där vi hade ett stort nutidskryss, vilket jag faila totalt på. Fatta nästan ingen fråga. Hej allmänutbildning. Jaja, har sovit hela dagen och nu har jag precis käkat middag och ska snart ut med hunden. Sedan blir det plugg så vi får höras senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0