Cepe fot!

Heysan bloggen!
Just nu så känner jag mig lite krasslig och så har jag cp ont i min fot! Såklart så stukade jag den på idrotten idag.. -.- Blir så frustrerad! Alltid något med mina jävla fötter. Så less på det nu! *suck* Mene aja.. Vet inte vad som händer ikväll men det blir troligen Lokalen om min fot går med på det. Jag tänker inte gå på höstmarknaden idag iaf, kanske imorgon. Vi får se helt enkelt!
Dagen förövrigt har varit rätt dryg med sex lektioner: Svenska, engelska, matte, franska SO och idrott. Ingen höjdardag så att säga.. Mene tänker inte ta ut min besvikelse här på bloggen utan nu ska jag hitta på något roligt istället! :)
Juste.. Jag kollade ju på "Remember Me" igår. Den var ganska bra men jag trodde den faktiskt skulle vara bättre och ha bättre handling. Men det är typ slutet som gör hela filmen tycker jag! Då kommer nådastöten, haha nerå. ;o Mene aja, ni får ha det så bra så länge alla fina läsare! :) Puss&kram. <3
Remember Me trailern! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0