HELG!

Heyyyyyy blöggeNNN.
Gissa vad det är nuu?! Jo, HEEEEEELG!!1 Hur nice? FÖR NICE! :)) Jag har precis pratat med Ronjas mamma och planerat lite saker inför imorgon, jag ska ju med dem till Bessaker i Norge och fiska hela helgen så det blir azuuuuuum! Skolan var ett riktigt pain in the ass idag eftersom vi har sex lektioner.. Det stavas D-R-Y-G-T-! Mene det var väl rätt chill också.. Jag fick VG+ på mitt SO-prov, det var typ bara en som fick MVG på det och det var Linus, den jäveln. Mene haha är typ stolt över att jag fick alla rätt på den svåraste frågan. (a) Btw så spelade vi basket idag på idrotten, det var kult.
Meneeee, som ni ser så bloggar inte jag speciellt myye längre! :'D Så titta in lite ibland, man vet aldrig när det kommer ett sånt där inlägg , ni vet? höhö. Mene hejsveejs på ER så länge, pussssssssN.
me right noooowh, azummmhh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0