You can compare the real love with the ghosts. Everyone talks about it, but few have seen it.

Det blev ingen utgång ikväll utan jag sitter här hemma och skriver filmrecensionen istället. Skrivit halva nu och ska skriva halva sen. Först valde jag att skriva om "The Last Song" men nu skriver jag om "Eight Below" istället. Jag tycker båda har riktigt bra budskap men man ser budskapet tydligare i Eight Below och därför valde jag den istället.

Men nu ska jag hitta på något roligare! (: Jag ska gå ner och ta lite kvällsfika och sätta på en bra film hade jag tänkt! Vet inte vilken än, ni kanske har några förslag? Näe, juste.. Ni är för fega för att kommentera! Iaf de flesta av er om man nu bedömer efter min statistisk här på bloggen. Lite kan ni väl kommentera för jag vet faktiskt hur många som besöker den här bloggen och någon av er kan väl det..? Mene aja, nu ska jag dra. Puss&kram skumbanan! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0