Billionaire!

Heyz!
Alltså serri.. Jag har så mkt träningsvärk i vänster arm att det känns som jag har brutit den. Det gör så svinigt ont asså, helt sjukt! Kan inte hålla den rak utan att det ska göra ofattbart ont. :( Tyck synd om mig? haha. Jag och mamma hade en nice dag i Östersund iaf. Snacka lite skit, shoppa, fixa ny mobil. Asså min mamma är för härlig hon ibland! ;) <3 Jag älskar dig, mamma! Jag har inte satt på "P.s I love you" än eftersom mamma varit upptagen med annat men nu ska vi rulla igång den! Hur bra? FÖR BRA! Ibland äre bara så jävla härligt att leva. Btw.. Jag älskar den här låten, han har så jävla härlig röst. Loooove!
Asså egentligen tänk om man skulle vara billionär, hur grymt vore inte det? Köp allt man vill ha liksom! Fatta nice. Det ska jag bli när jag blir stor. ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0