Cyklat 2 mil med Sarah och sett "the last song"

Hey bloggen!
Idag efter skolan så drog jag och cyklade med Sarah fram och tillbaka mellan Åre och Duved, alltså typ två mil. :) Hurtiga små flickor, haha. Mene vi snackade typ skitmkt medans vi cyklade om allt möjligt så det var nice. Vi behövde nog ha en riktig sån där pratstund eller hur kära Sarah? ;) <3 När vi kom till Duved så åkte vi och kände på vattnet. Det var faktiskt rätt varmt så vi blev lite besvikna över att vi inte tog med badkläder. :( Solen stekte ju riktigt ordentligt idag asså! När vi börjar cykla upp till vägen igen så möter vi Johannes som var på promenad. :) Vi snackade med honom ett tag om kärlek, personer och annat skit. Mene hah, det var kul. Därefter åkte vi hem igen! När jag kom hem så satte jag på "The last song", alltså se den! Jag kände igen mig så mycket i den och ni som sett den kanske kan förstå det om ni känner mig. Ronnie (Miley Cyrus) och Jonah har inprincip gått igenom samma sak som mig. Se den, började gråta flera gånger för jag kände igen mig så väl och för att den är sorglig men BRA. Den rekommenderas verkligen!
orkar nt ta nya pics.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0