Dagen och längtar efter helgen!

Heysan bloggeen!
Skolan var rätt chill idag men mot slutet var jag bara allmänt dryg och orkade inte tänka. Såklart hade vi matte i slutet bara för att förvärra situationen. Sarah&Hampus fick damp över min dumhet för jag orkade inte. ahaha ;) Sen så gjorde den där förjävliga mensvärken inte saken bättre heller. :( Tyck synd om mig..
Just nu så står mamma och lagar mat så ska käka och sen så ska troligen hon och jag upp och gymma lite. :) Det blir nog nice. Men jag tror jag ska ut med hunden en sväng nu innan maten kanske.. Om jag orkar, känner mig rätt låg.. Men vädret är ju så himla nice nu så man vill ju helst inte strunta i det när det är såhär fint, eller hur?
Åh, det är så förbannat skönt att det snart är helg igen. Har fan längtat! (Vem har inte?) hah. Mene ååh, ska verkligen njuta och vara med personer jag tycker om! :) Vi kanske ska sova över i den där stugan i Ottsjö nu för en gångsskull? Vi har typ skjutit upp det hundra gånger för det är alltid någon som inte har kunnat. Men nu kanske det blir av, awesome. :) Mene haha, aja vi får se hure blir. Nu ska jag hitta på ngt annat, så pusshej.
Ibland är jag allt bra charmig.. ;) haha, fyfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0