Den nyttiga sanningen

Alltså.. Jag e typ rätt udda.
För typ alla i hela världen älskar godis, läsk och andra sötsaker. Men inte jag?! Okej, vissa men liksom.. Coca-cola? kom igen?! FINNS DET NÅGOT ÄCKLIGARE?! Jag vet inte riktigt när jag verkligen började hata och tycka det var äckligt. Men jag tror det var på Broken i mina unga år som fick för mig det. För ibland får man liksom såna där gnissliga tänder efter man druckit läsk.. HAHA, alltså fattar ni vad jag menar? Tänderna känns liksom annorlunda då. Typ äckliga? Det var det som fick mig först att sluta dricka Coca-Cola tror jag? Därefter utvecklades det sig vidare att jag började hata smaken och sedan hela colsyra grejen. Så colsyra är ingenting för mig! Men om jag måste dricka det så väljer jag Fanta eller pärondricka (alkoholfritt cider). Ramlösa är också äckligt! vissa colsyrade drycker börjar jag till och med gråta av för att det blir för starkt! haha, snacka om känslig crybaby här asså. ;D Sen så är det faktiskt en väldigt liten skara godis-sorter jag gillar. Mene orkar inte gå in på det.. är fan trött. haha! Mene aja nu känner ni mig lite bättre och bjud mig helst INTE på något med colsyra! Mjölk ftw. ;) <3 Alltså fyfan vad jag är nyttig egentligen fast jag liksom inte vill vara det egentligen?! ahah, eller jo klart jag vill men det är ingenting jag riktigt valt egentligen tkr jag.. Det är fan inte mitt fel att mina smaklökar är annorlunda. :( aja, det e rätt positivt iaf. ;)
något kanske vissa av er önskar sig? ;) aahah, ingenting för mig iaf. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0