Diamanter är viktigare än ädelstenar!

Nu börjar mitt liv falla på plats. Jag vet vart jag har mina äkta vänner, de falska personerna och de som bara är mina "kompisar". Jag vet vilka som älskar mig för den jag är och vilka som tar min energi i onödan. Jag skulle bara vilja säga till er som tycker om mig det minsta lilla.. Jag tycker om er också! Ni är guldvärda. Men nu vet jag vilka som är diamanter och vilka som är ädelstenar. Jag älskar mina vänner och jag ställer upp för dem. Jag vet att jag kanske vara lite dum, egoistisk och nonchalant ibland men det ska det bli ändra på. För ni vet att jag verkligen bryr mig om er egentligen och att ni betyder otroligt mycket för mig.
Jag älskar er och tack för att ni finns!


Från er alldeles egna dumbom LinaBlondina "Speciell" Hansson.
Ni som känner mig vet vad jag menar.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är bäst Lina, du är en diamant för mig iaf :))<3

2010-09-03 @ 15:11:30
Postat av: Ronja

Du vet du betyder för mig, älskar dig !

2010-09-03 @ 16:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0