download music

Shohey no lifers som kollar in den här mycket fula och tråkiga bloggen!
Jag har verkligen tänkt hela den här veckan: "Idag så ska jag palla ladda ner ny musik till min ipod på min andra bärbara dator!" men icke. (kan ingen göra det åt mig? tack!) Hahah, mene jag orkar verkligen inte sätta på min Dell och ladda ner låtar. Och jag tänker absolut inte göra det på min MacBook Pro för den är helt värdelös på det! Hata Mac ibland. En annan grej jag stört mig på är att vissa kan vara så sjukt jävla underbara på msn eller så. Men IRL så är dem helt annorlunda! Så jävla fult och jag hatar det verkligen. Så nu vet ni det! :) Mene jag tror jag ska gå och fixa det där med låtarna för jag hatar verkligen min musik just nu. Min mobil ska även också få några nya för dem låtarna jag har på den är så gamla och uttjatade. Mene puss på er läsare!


bara för att jag har så många nya bilder på mig själv! eller? haha, asså fyfan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0