har varit kär i min pöjjk i över två år nu, han e goo han! :'D <3

hejehejehej!
nääi, jag kan inte sova. :'cc fucking sadface på det. Klockan börjar närma sig 01:00 och jag e vaken!!!11!!!1!ett. Känner att mina inlägg bara blir oseriösare för varje inlägg som går! :'D mene det e nice eftersom jag blir sån här när ja nt får sovelisova. hahaha, nej men vettefan vad det beror på men sköj ere iaf. Saknar min BEJBI!!!1 Kom hem från fucking Järpen! :(((<333 Var med mig ist det e mkt roligare. hahah, han o ja e så fula tsm. Det e helt sjukt. Axel min älskling, bästavän o partner! kom hem, vi börjar om igen! eller näe.. Åh juste jag och Axel firar snart ett fucking år! :D<33 19 oktober är den underbara dagen. Fast vi har varit kära i varandra i över 2 år och så va vi jue ihop i två månader innan o sånt.. Så jag har fan vart kär i min pöjk i över två år egentligen! han e go han. :'D <3 Meen ööhhhhhm, nu sova! Ska drömma om min älskade prins, man, fru, hushållerska, bästavän, partner, slav.. Ja, han e typ allt i ett. hahah, nä skämt o sido.. LAVV U HONEY! <3
me now, wild and crazy. hahahaha! skabb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0