Igår kväll

Igår så pallade jag inte direkt blogga något.. Men iaf så var jag med Axel på kvällen här hemma hos mig, det var mysigt. Har saknat honom! <3 Det var lite kul sen runt 23:00 när Olle och Linus kom för att hämta honom. Haha, Linus är ju livrädd för hundar och Nancy ville ju såklart hälsa och sådant. Så när Nancy hoppade fram mot Linus och skällde så hoppade Linus bak och gav ifrån sig ett litet skrik. Hahahah, ååh jag dog. Det såg så roligt ut! Linus ba: "Men vafan man måste ju säga ifrån!" hahahah. Sen så lekte de med henne ett tag. Nancy skäller ju när man säger "Hitler" eftersom några utav våra killkompisar har lärt henne det. :P Lite roligt! ;) Mene sen så drog dem hem och jag gick och la mig direkt.. Mene det var lite drygt att somna för Robert och Joakim satte på rätt hög musik en stund runt 01:30. ;o Pallaaa. Mene aja, nu ska jag pluggaa hela dagen lång! :) pussheey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0