Jag älskar dig Axel Jonsson! <3

Näe bloggen!
Ska man säga godnatt for this time eller? ;) Alltså direkt när jag blir på dåligt humör så vet jag vem jag ska vända mig till.. Ingen mindre än min älskade pojkvän! :) Han kan få mig på bra humör på en sekund och göra så att jag känner mig älskad för den jag är. Det är så underbart att ha honom för när han säger att jag t.ex är fin då menar han verkligen det och man känner det verkligen! Om han säger jag är duktig så menar han det. Om han säger att han älskar mig så menar han det. Alltså det är så underbart att veta att det finns en därute som verkligen älskar en för den man är! :) För Axel älskar verkligen mig och jag älskar verkligen honom. Jag är så lycklig över att jag har dig älskling, du är bäst! <3
Jag älskar dig Axel Jonsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0