Jag gör det för dig, pappa! <3

Alltså det är helt sjukt. Nu eftersom alla klagar på mig ska ni se på en förbättring! En ny Lina. Jag verkar ju vara helt fel just nu. Nu ska jag ta tag i mig själv och mitt liv. Nu när jag gör någonting ska jag alltid göra det för pappa. "Jag gör det för dig, pappa!", så ska jag tänka. Inte för att jag kanske alltid gör det för honom utan för att det är en bra motivation för mig att göra saker som jag vet får mig att må bättre. Det har gått en tid nu som jag mått väldigt dåligt och det beror dels på att jag tänkt på min pappa väldigt ofta ett tag nu. Jag är olycklig utan honom, han var min pappa och förebild. Han motiverade mig att göra saker. När han dog försvann lite av min livsglädje och jag tyckte ingenting var roligt något längre. Jag gillade inte att göra något, allting var tråkigt och värdelöst. Men man kan faktiskt inte gå genom hela livet och tycka allting är tråkigt, man måste göra saker för att må bra. Jag har verkligen insett det nu.. Att jag måste ta mig i kragen och sluta tänka tillbaka på det som var förr. Mitt liv är nu och pappa kommer aldrig komma tillbaka. Jag får bara inse och acceptera det även fast min sorg kommer vara inom mig genom hela mitt liv. Jag vill bara säga tack till er alla som bryr sig om mig.. Ni är bäst! Ni ska nu få en gladare, snällare och en Lina med mer livsglädje än tidigare. Ni som tycker jag bara vill ha uppmärksamhet kan bara gå och ta er. Ni vet inte hur det känns att ha förlorat en av sina egna föräldrar. Det är en så enorm sorg så det finns inte! Jag kämpar varje dag med att leva med att jag inte har kvar min pappa i livet. Jag vet att det har gått över fem år sedan han dog.. Men det spelar ingen roll! Jag saknar, älskar och sörjer honom fortfarande lika mycket! Då som nu. Han kommer alltid vara en del av mig. Men nu ska ni få se en förbättring från min sidan som sagt.. Jag ska kämpa det här året nu och "jag gör det för dig, pappa"! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0