Klar med NO:n, musik, nya killen och mammas b-day!

Heysan sveysan!
Nu har jag typ gjort klart NO-filmen så det känns fett skönt. ;) Det är bara en grej kvar som Linus och Andreas ska fixa och sen är allt klart! Yaaahoo. Just nu så sitter jag och chattar med några och lyssnar på "Jalapeno" istället för "Alejandro" Den e awesome. ;) Imorgon så är det dessutom äntligen fredag så det känns asnice. Mene tror jag faktiskt ska krypa till kojs nu snart för min mamma fyller år imorgon och då måste jag kliva upp massa tidigt för att gratulera henne! :o Förresten juste.. Har jag sagt att vi fått en ny kille i klassen? Eller ny och ny, typ de flesta känner honom sen innan och så gick han i Duvedskola i 1:an eller så. Annars så har han gått i Mörsil och Hallen men nu går han i Duved med oss. :) Han heter Michael Wiklund Kråkmo och är rätt schysst och snäll. ^^ Mene aja, nu ska jag sova. GODNATT!
Jalapeno! :D
Micke! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0