Liv på andra planeter

Eftersom jag skrivit rätt mycket om den där NO-filmen om "Liv på andra planeter" här på bloggen så är det många som har hört av sig och frågat om jag kan lägga ut den här. Självklart kan jag det! :) Men haha, skratta inte åt min mobbade berättarröst. (a) Jag måste tyvärr även meddela att en av bilderna där jag berättar om myter om utomjordingar så kom inte en del av texten med. Blev rätt sur när jag märkte det! Det ska iaf stå "Förr trodde man att månen var en civilisation för rymdvarelser och att det bodde mångubbar där." Man hör att jag säger hela texten men hela står tyvärr inte med. Det finns även lite fler små fel här och där men aja, haha här har ni den iaf! :) Enjoy.

Liv på andra planeter from Lina Hansson on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0