MAKE SOME NOISE!!!!111one.

tja på fan!
Idag så hare vart chillipill på skolan. Franska, NO, idrott, och idrott igen. Hahah, jag börjar fan ju ligga i nu med träningen asså. Två idrottslektioner på en dag = 2,5 timmar + att jag joggade 2,5 kilometer direkt efter med mamma och joakim, inte illaa. ;) haha, jag och Linus bytte ju från läxläsning till idrott på elevens val. Haha fyfan det var lätt den roligaste idrottslektionen på länge. Liksom vi tre 9:or (jag, linus och hampus) plus erik edsås mot bara massa små 7:or och 6:or! haha fyfan. Linus & Hampus fick jue dem små tjejerna att börja gråta för att de kastade så hårt. ;s Sen så fick ja massa beröm av små killarna att de tyckte ja var duktig. (a) ahahahahahah *skryyyyt*. Mene det va fan nice asså. Nu så har jag ägnat min tid åt att facerepa mette på facebook och skrivit några statusar o snackat me lite randoms på hennes fb. Det vaa sköööj. oh juste, asså det e fan ngt fel på det där längdhopp grejset.. För jag hoppade 4m?!?!?! JAG? det e fan sjukt. Sen så stötte jag sån där kula på 8.65 m , alltså fick ja iväg den längst av alla tjejer på hela skolan, SIICK? lilla jag lix? hahaha. Lina vara duktig flicka i dessa hårda tider (aaa) Men ja sög iaf totalt på att kasta spjut o slängboll? (vettefan vare heter).. Men ja, jag sög på det. 17-18 m på spjut och typ 15m med slängbollen. yeeah, haha eller? mene tur att vi ska kasta mer sånt på fredag så man kan göra lite bättre ifrån sig! Mene ajaaa, nu ska jag pluggeliplugga så puss på er alla sötisar! <3
här kommer en video från dagens NO-lektion.. eller ja, musiklektion av linus olsson där han visar hur.. vad det nu är fungerar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0