Mår illa, mer prat om kärlek.

Heysan!
Just nu så sitter jag här och mår illa. Jag åt precis två goda mackor med tomat och skinka på och oboy men nu mår jag skitdåligt.. Vet inte varför men helt plötsligt så känns det som att min mage inte tål mat. Igår kändes det dessutom som att jag hade ett spjut genom magen.. Huff, huff. JOBBIGT! Igår så satt jag uppe rätt sent och snackade med min käre vän Hampus. Han och jag snackade rätt mycket om hur olika tjejer och killar är. Verkligen alla killar borde ha en riktig nära tjejkompis alltså. För nästan inga killar pratar om känslor och kärlek med andra killar så då är det ju liksom perfekt att ha en flickvän eller en tjejkompis att prata sånt med, eller är jag helt ute och cyklar? Jag och många andra tjejer tycker dessutom om att killar öppnar sig och berättar. Vi är ju så van om tjejers prat om kärlek så det blir liksom intressantare att höra en killes åsikt ibland. :) Kärlek är verkligen ett hett samtalsämne som aldrig kommer att svalna. Alla vill uppleva den, prata om den, se den, känna den, njuta av den. :) Men, men.. Nog pratat om kärlek nu. Nu ska jag skriva ett inlägg om något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0