Min dag och snack om ögon!

Heysan läsare!
Haha, jag blev ganska glatt överaskad runt 15:00 när min pojkvän Axel kom hit på besök. Visste inte alls att han skulle komma! Så det var lite kul. :) Jag älskar dig! Vi myste ett tag och var mkt med Tove mene sen blev jag typ sur på båda dem för jag tyckte dem var jobbiga. Sen innan vi skulle dra på Lokalen ville inte Axel att jag skulle platta håret för jag var fin som jag var (enligt honom) men jag ville absolut platta håret så tillslut fick jag det. Vi drog på Lokalen men där vare rätt dött så vi stack och käkade på Åre kebab och sen drog vi ner på ICA och var på stationen en stund och snackade. Sedan så gick vi ut och busade, haha. Vi lekte typ spioner och fulade oss. (a) Efter det så drog vi upp på Lokalen och hängde med alla där och sedan i slutet spelade vi en spännande pingis-match. Först vann jag de två första seten och sen han de andra två (Vi spelade till fem set) och när vi spelade den femte så blev det lika hela tiden i slutet så ingen vann men tillslut så tog jag hem segern! ;) Men det var rätt frustrerande att det blev lika hela tiden.. Men såklart så vann jag! ;) Eller så lät Axel mig bara vinna för att han kanske kände att det aldrig skulle få något slut.. Haha nä, jag vann nog för att jag helt enkelt är bäst. :) Japp så säger vi! Men nu ska jag nog sovelisova och tagga inför imorgon! Så hejdå alla läsare, sov så gott! <3
Mina otroligt vackra ögon igen.. höhöhöh. ;) Jag gillar faktiskt blåa ögon mest. Det är nog för att dem syns bäst och vissa blåa färger kan vara så otroligt fina. Min ögon-färg är rätt speciell men ändå så är dem lite trista eftersom de varken är mörkblå eller ljusblå utan dem är något där i mellan. Men de är coola eftersom dem har olika nyanser av blått i sig. De är liksom lite fläckiga eller så ser det ut som kratrar. Tove kallar vår ögonfärg för mån-blå så det är kanske det dem är. Det syns inte så bra på bilden men i verkligheten ser man det. Hahah aja, bra att veta. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0