Min kväll

Hellu bloggen!
Jag gick ju på lokalen som sagt men det var hyfsat dött där.. Tror de flesta var rätt slitna från igår så nästan ingen pallade dra dit. Men jag och Tobbe hade det väl rätt kul! Vi typ chillade runt, gjorde lite bus (eller hur, Tobbe? hihi), spelade basket med Johan, Sheida och Fredrik, hade något skumt handkrig, tittade på film och ja.. Bara var liksom. :) Tycker om dig jättemkt Tobbe skaru veta, du är en fin vän! :) Mene jag var rätt sliten jag med så drog hem direkt efter lokalen. Kom precis upp hit till mitt rum nu, innan så satt jag och snackade med Sixten, Sixtens föräldrar och mina egna. Mamma och Peter hade tydligen visat min NO-film för dem, hahah. Mene de tyckte den var bra så fick beröm. :) Kul att det man gör får lite respons så man inte är helt värdelös.. Det är trots allt första gången jag gör en film på min MacBook Pro. :) Mene mm.. Har inte ätit så mycket så ska trycka i mig en billys pizza och ett glass mjölk och sedan krypa till kojs. Men ni får ha det så bra alla bloggläsare, sov gott, love to you all. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0