Mina bästa respektive sämsta egenskaper!

Just nu sitter jag här med några frågekort och
jag hade tänkt besvara en av dem för er här på bloggen.

Frågan lyder:
Vilka är dina bästa respektive sämsta egenskaper?

Min sämsta egenskap är nog att jag är alldeles för öppen. Jag kan liksom säga vad som helst till nästan vem som helst utan att skämmas. Jag kan liksom säga saker till folk som de egentligen inte vill veta. Men något som absolut kan sätta stop för det är om jag känner mig tvingad. Jag hatar att känna mig tvingad till att berätta saker. Men jag är liksom inte rädd för att hålla inne med sanningen om man säger så.
Min bästa egenskap är väl att jag är ärlig och säger som det är oftast. Jag kan inte hålla inne med saker utan jag måste berätta det för någon. Vad jag tycker och tänker liksom! Jag vill få min åsikt hörd. Så liksom min sämsta och bästa egenskap hör liksom ihop. Jag är för ärlig för mitt eget bästa..
Det är oftast så att jag vill jättegärna säga vad jag tycker men jag tvingar mig själv att inte säga det för det kan ge en dålig reaktion från personer runt omkring mig. Det blir ganska jobbigt för mig att TVINGA mig själv att inte uttrycka mig ibland. För jag hatar att bli tvingad som sagt.
Men ja, nu vet ni det.. Ska jag fortsätta med de här frågekorten tycker ni? :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0