Morgondagens outfit

Tja bloggen! haha. Jag är inte riktigt trött än och som jag sa i videobloggen här nedanför så kan jag inte somna om jag inte är trött! Jag är typ alltid trött men nu typ bara sprudlar jag av energi! Awesome. Men iaf, tänkte bara dela med mig av morgondagens outfit till er, hahaha. Åh va fult, trodde jag aldrig skulle bli en sån där bloggare som ba: "Dagens outfit" haha. Mene aja, här har ni den fast morgondagens.
På morgonen och när jag ska ut sen så har jag en värmande kofta på mig..
Hjärtat jag håller i handen fick jag av Axel i födelsedagspresent förra året. ;) <3
tyckte den skulle få synas i bloggen lite. :) <3
Me! :) Höstig och fin.
Sen så tar jag förmodligen av mig koftan inomhuus. (; skönt, för den där koftan
sticks lite. ;o <3
Sen kanske halsduken blir jobbig (jag brukar hata att ha halsduk eftersom jag tycker
den är ivägen och skymmer sikten.. jag som redan har så pass dålig syn vill
gärna inte ha sämre, haha) så den kanske åker av den med. ;)
så ja, sådär kommer jag troligen se ut imorgon! Jag får väl börja med
morgondagens outfit istället för dagens eftersom alla kör på det. haha, lite
udda får man väl lov att vara? ;) Mene aja, sov så gottie nu alla, pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0