Myspys

Halloo!
Alltså ibland under dagen så kommer jag på typ värsta grymma grejen jag ska skriva här i bloggen sen! Men liksom.. Direkt när jag ska skriva det så kommer jag inte ihåg vad det var.. Sånt är så otroligt irritersamt! Eller hur? Hatar det.
Aja, sitter här just nu i myskläder och ny plattat hår. Håret känns så himla skönt efter man har duschat, älskar det. :) Mene snart så ska jag välja ut kläder till imorgon och packa väskan inför morgondagens prövningar. Vi ska ju ha orienterings dag och jag är INTE peppad. Mene jag ska springa det tillsammans med Sarah som vanligt! :) Vi springer ungefär lika snabbt och är ungefär lika dåliga på att läsa kartan. Hahaha, nejdå mene jag vet inte hur bra Sarah är.. (Har glömt) Men jag är iaf urusel på det. Aja, huvudsaken är att det kommer att bli kul (eller?!) och så hoppas jag verkligen på soligt väder men med inslag av medelstarka kyliga vindar. Hahaha, poetiskt det lät! ;) Mene aja.. Vet inte vad jag ska skriva nå mer.. Jag har verkligen ingen fantasi, haha. Stackars er läsare! ;) Mene aja.. Ni får ha det så bra så länge, jag kanske skriver ett inlägg eller två innan läggdags! Låt det bra? Sweet. Mene puss!
jag och sarah i sommars höhö, ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0