Nancy smet!

Hellu!
Skolan idag var rätt chill, så det va nice. När jag kom hem satte jag på mig träningskläder på direkten, åt lite, gav Nancy mat och stack upp med henne på fjället och sprang. Men när vi är däruppe och springer vänder Nancy tvärt och kutar åt andra hållet, jag ba: "VAFAN! Kom hit Nancy!" Men hon for iväg som ett skott och jag sprang efter så fort jag kunde. När jag kom ner hittade jag henne inte så det blev typ värsta intervall träningen upp och ner, haha fyfan. Sedan så typ började jag fråga runt folk om de hade sett henne. Jag frågade en kille med en Collie om han sett henne men det hade han inte. Så jag sprang tillbaka upp igen men efter en stund kom han uppspringades efter mig. Han ba: "Jag har sett din hund, är det en liten Border Collie?" jag ba: "jaa, vart såg du henne?" Han ba: "Hon sprang neråt!" Jag ba: "Åh, tack så mycket! Jag tror hon är påväg hem." Han ba: "Ja, det kanske hon är." Jag ba: "Aah, men tack så mycket, vi ses!" Han ba: "Aa, det är lugnt!" Han var iaf skitschysst och hans hund var fan skitlydig. Han hade dessutom väldigt bra hundkoll, hah Lina gilla. ;) Mene iaf då vare bara att springa neråt igen och hem. När jag kom hem så satt hon såklart där utanför huset och lekte med mamma. Jag ba: "ASSÅ VAFAN NANCY, FATTAR DU HUR OROLIG JAG VARIT ELLER? ÅH JAG HATAR DIG!" hahaha. Men, men tur att hon sprang hem iaf och inte någon annanstans. Men fyfan va jag var orolig! Huff, huff. Hahah, men nu måste jag plugga NO, så ses små barn! ;o<3
nöjd och belåten hund. -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0