NO-plugg all night long!

Shohey bloggen!
Suttit och pluggat NO ett tag nu.. Haha, skulle egentligen sitta och göra manus men har istället på börjat filmen som LINUS ska göra egentligen.. Hahaha, åh vad jag är busig. Mene.. Öhm.. Vi ska ju ändå göra filmen tillsammans och ja, jag har gjort ett litet intro som jag tycker verkar vara bra men jag ska höra med gruppen vad dem själva också tycker. Men, men det är nice. ;) Sitter just nu och lyssnar på Jesse McCartney. Älskar hans röst! höhö. (a) Smsar dessutom med älsklingen.. Han har ingen lektion förrens 13:00 imorgon! :( FUSK! Jag vill börja gymnasium nu, nu, nu! Mene mjaa.. har väl inget mer att säga direkt? Utan att jag önskar er en riktigt godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0