Orienteringsdagen

Hey bloggen!
Idag så var det ju den fruktade orienteringen. Det gick faktiskt bättre än jag trodde, vilket känns skönt! Jag och Sarah hittade alla  kontrollerna på stora banan. Men jag hittade bara 6/9 på den lilla banan. Dels för att Adam psykade mig på första kontrollen, jag tappade ut kartan från sin plastmapp uppe vid fjärde kontrollen så fick leta efter den hur länge som helst och kontroll sex var helt omöjlig men jag hittade den till slut. Det var verkligen ett "hallelujah-moment" när jag hittade den! Jag ba: "YEEEEEEES!" och sen när jag kom ut till skogen lyste verkligen solen rakt på mig jag ba: "Jag ser ljuset, Jonathan!" hhaha. Ni vet när Skorpan säger så i bröderna lejonhjärta? Åh, glädje på riktigt. Men jag hann inget mer efter det där så det var lite synd men jag är ändå nöjd över min insats! :) Jag och Sarah hade bra samarbete ändå. För när inte hon hittade kontrollerna visade jag vart dem låg och sen tvärtom när jag fattade nada, så det var nice. Ingen gjorde allt jobb liksom! :)
Mene nu sitter jag här med blodiga upprispade ben, benhinneinflammation och så är jag rätt trött. ;o Jag tog två stora glasmjölk direkt när jag kom hem och sen gick jag och la mig. Haha liksom två timmar i skogen tröttar verkligen ut en! (a) Eller så är jag bara lat. Men nu så ska jag typ chilla ett tag så ni får ha det så bra! Puss och kraaam skumbanaaaan! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0