plugg och skit

Tjena, tjena! :)
Pluggat som ett jävla as ett tag nu. Läs boken och häftet några gånger, gjort frågorna i både boken och häftet, blivit förhörd av mamma och efter det här blogginlägget ska jag repetera allt i boken igen. ;o YAAAHOOO! eller? Mene jag kan det typ ganska bra nu, känns bra. :)
Alltså idag har jag typ sagt "TACK SÅ MYCKET!" precis som Anagina gör här i videon nedanför. haha, alltså fett brett smile och värsta fula uttalet. AHHA, alltså. Så jävla kul och fult! ;) Ville bara säga det. Vet inte vad jag mer ska säga.. AXEL JAG SAKNAR DIG SÅ MYCKET!!!11111one. Så nu var det också sagt. :))))) hihihih, fniss. Mene aja, HEYDÅÅÅÅH ALLA! :'D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0