Riksdagsvalet 2010!

Halloooo!
Sitter just nu och kollar på Riksdagsvalet 2010! :) Spännande. Jag har inte läst på så mycket om varje parti förutom Socialdemokraterna och Moderaterna som är de två största partierna. Av dessa två är jag moderat men jag kanske är något helt annat egentligen? Jag har ju som sagt inte läst så värst mycket om dem andra. Det verkar iaf som att Sverigedemokraterna kommer in i riksdagen enligt val undersökningen men man vet fortfarande inte. Jag hoppas dem inte kommer in men det är rätt spännande att se vad det blir. De gör valet mer spännande eftersom det är så många som inte vill ha med dem och är rädd för det. Men nu ska jag fortsätta titta och det tycker jag att ni också ska göra för det är faktiskt nu det gäller. Vilka kommer få styra Sverige i dem närmsta fyra åren? Vilket parti ska få ta över Sveriges regering? Det återstår att se men snart vet vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0