Skola, mopedkurs, Bones

Heys!
Skola idag som vanligt.. Hade svenska, engelska och matte. Alla tre var dryga. På svenskan så hade jag inte gjort läxan eftersom jag varit sjuk, på engelskan så vare sista lektionen vi hade på att skriva filmrecensionen och på matten gjorde jag diagnos. KUL dag va? Inte direkt. Men iaf efter lunch så tog jag ledig och drog till Järpen för att köra min sista mopedkurs. Det gick väl ganska bra men min lilla rackare till moppe drog iväg på över 60km/h medans Rolf (Han körde också moped) gick runt på 45km/h. Haha, busigt va? Mene fick sakta ner så han hängde med. ;) Mene iaf så äre skönt nu att jag gjort alla mina körlektioner, bara provet kvar nu! Yaaaahooo.
Just nu kollar jag på ett asbra program på TV som heter "Bones". Det är ungefär som CSI och just nu handlar det om ett par tvillingbröder (Ryan och Matthew) i 17 års åldern som har dött av kvävning i ett rum utan syre. Nu försöker de hitta mördaren som kallar sig "Dödgrävaren". Spännande! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0