stöööörd kväll

Shohey!
Kom nyss hem från en helt störd kväll på Lokalen. Hahaha, och ja det blev Lokalen och det var faktiskt rätt värt att dra dit också. ;) Jag var verkligen helt vild där ett tag hahaha. Jag var som ett vilddjur och alla försökte tämja mig. Hampus och Johannes fick hålla mig i famnen och typ vagga mig lugn men Tobbe pajade det hela tiden genom att kittla mig eller säga "MYSBUS". Och jag sa typ hela tiden: "Jag är ett ekollon!" hahahaha. Liksom vafan? stöööööört. Jag borde skriva in mig själv på psyket för när jag väl drar igång finns det inget stopp asså, gaaalet. Men nu är jag helt slut och ska sova snaaart. ;) Så ni får ha det så bra kära läsare, dröm om mig! :D
den här låten stämmer fan in på mej just nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0