svammel och varit hos älskling!

Heysan! :)
Skola idag som vanligt.. Hade ett prov i Hemkunskap men det gick bra, chillipilli! (a) Asså mina reflexer är knas.. Om man typ nuddar mitt ben så kan den seriös döda någon! hahaha, kidding. Mene ärligt? Mina ben är cepe. Alltså, min käre vän Hampus satt verkligen och funderade på det här idag: "Om man är siamesisk tvilling.. Får man ett eller två barnbidrag då?" Haha, vad tror ni läsare? Jag tror man får två eftersom det är ändå två barn och båda behöver försörjas sen eftersom man inte kan leva som ett normalt barn lär de får andra eventuella bidrag dessutom, eller hur? Juste imorse, hahah. Alltså seriöst det var en liten snubbe som trodde jag och Hampus var ihop och ba: "Är ni tsm?!", "hur många barn ska ni skaffa?", "är ni kära?!" man ba: "asså vafan, vi sitter och diskuterar då behöver man inte vara kär?" då skrev han en lapp och gav till mig.. Gissa vad det stod? hahaha. Jo, det stod: "Sex" -.-' hahahah. Man ba: vafan lär sig barnen nu för tiden?! :OooOoOo haha, nerå. Gissa vem som sprang iväg och tyckte det var hur kul som helst..? Jo ungen. haha och jag garva också som fan. (a) Förvånade? hihi.
Mene efter skolan så drog jag till Järpen för att träffa min älskade pojkvän! :) När jag kom dit så hann jag bara var med honom en liten stund innan någon datortekniker kom för att fixa med hans dator och då fick Ida sitta barnvakt åt mig istället. Vi hade det rätt roligt hon och jag och hahahaha, hennes dator gick också sönder för en stund och då hade vi precis skojat om att Axel var oteknisk men då kommer han in och stänger av hennes dator och sätter på den igen och då fungerar det. Haha vi ba:" TACK AXEL! :D:D:D" hahahaha, du är så teknisk älskling! ;) eller? mene sen så fick jag vara med älsklingen igen och vi låg väl mest och snackade i hans rum och allt möjligt. ;o TYYYYP. Mene sen så kom min buss vid typ 19:00 så då drog jag hem och nu sitter jag här och ska egentligen plugga, så borde göra det nu! :s hahaha, mene hej på er. PUSS! :) <3
och nej jag har typ inga bilder på mej o axel tsm, tyvärr. :( Skulle vilja ha men har inte , buhuhuh. :( <3 SOM NI SER ÄR AXEL SKYGG FÖR KAMERAN! :ooo <3 mene aja, pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0