Tårtor i mängder!

Vem sitter och äter den godaste frukosten i hela världen om inte Lina Hansson? ;) Just nu så sitter jag och äter smörgåstårta och sen så ska jag hugga in på prinsesstårtan! Hur gott? FÖR GOTT! Tårtorna blev över från igår när mamma fyllde år så det är liksom bara att ta för sig. Båda tårtorna var enorma! :O Så det e nice. ;) Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men får väl helt enkelt se vart dagen tar mig. ;) Vi skulle egentligen sovit över i en stuga i Ottsjö den här helgen men det blev inte så.. Som synd var. Mene aah, ska väl på Lokalen ikväll iaf så då ses vi nog? :) Men ni får ha det så bra, pusspuss.
Så här såg dem ut fast mycket större! :D <3 MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0