Tears don't fall, they crash around me!

Bytte mina två bilder i headern eftersom jag inte gillade dem jag hade innan speciellt mycket. Men nu är jag rätt så nöjd med headern. :) Joakim hade typ en liten förfest här hemma nyss, haha. Jag hade ju precis duschat som sagt så där satt liksom jag i vardagsrummet med morgonrock och turban medans de förkrökade och hade musiken på högsta volym. Hahah, fyfan. Mene nu har de dragit ner till friggeboden tror jag. ;) Mene det var lite drygt eftersom jag sitter och gör NO-film just nu och jag kan inte spela in min röst om det är massor av oväsen runt omkring så jag kunde inte göra så mycket än att vänta på att de skulle sluta. ;o Mene aja.. Nu ska jag väl pluggaaah *no lifer* och peppa inför imorgon! Det kmr nog bli kul, eller jag hoppas det iaf. :)

Btw.. Jag mår inte speciellt bra just nu så det är därför
jag är lite reserverad och inte vill vara med andra än de
som står mig riktigt nära.

Kommentarer
Postat av: Anonym

(y) låten

2010-09-04 @ 18:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0