touchdown!

Cha-cha bloggen! ;)
Axel tränade fett länge så träffade honom först runt 16:00 idag. :( Mene vi var inte hos mig utan hos honom istället. Olle kom och hämtade mig med mopedbilen. ;) Innan han kom och hämtade mig så hade han precis avslutat ett löpningspass med William på typ 2 timmar och 45 minuter. Pallaaa! Och Axel hade typ tränat lika länge han med. Träningsmänniskor! :O Mene när jag kom hem till Axel så satt vi först vid datorn, sen var vi i hans rum, sen nere och umgicks med Arvid och Olle, sen spelade vi UNO i Arvid rum, sen kollade vi på hockeysaker ute i garaget, sen så spelade vi Rugby (amerikansk fotboll) bara jag och Axel. ;) Hahah, fyfan vad jag skratta och det var rätt kul. :) Jag ägde Axel såklart, touchdown! :D Neeh mene haha, jag var bättre på det än vad jag trodde. ;o Mene det var roligt iaf, jag skrattade tills jag dog ibland. (a) Sedan så hjälpte jag Axel att skriva hans novell lite och därefter åkte jag hem. :) Nu är jag rätt nannig så ska sova snart.. SÅ HEJSVEJS PÅ ER! <3
"NEJ AXEL GÅ INTE!!" Kram-sporten! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0