Den nya headern

Shoo!
Haha, jaa.. Som ni ser är det ny design. Jag själv är fortfarande lite ovan vid den. ;o Jag borde börja byta design oftare, haha. Så jävla tråkigt med samma. Mene iaf dem bilderna på headern som är på mig.. Ja, jag vet att man ser tydligt att det är löshår haha, men vafan det är nt så jävla lätt för en nybörjare att få det att se riktigt ut okej? ;) Förresten är ju de flesta av er vana vid att se mig med kort så det är ju klart att det långa ser konstigt ut. Meeen haha aaah nu vet ni också att jag tycker det ser fake ut mene aja. ;) Skolan idag var väl chill men mmh.. Vill inte gå kvar längre. Saknar 94:orna! :( Vill bara att det här året ska gå jävligt snabbt och sen börjar ett nytt kapitel.. Typ äntligen? Mene aah har väl inte så mycket mer att säga.. Ska plugga NO nu. Så vi ses väl sen bloggeen? ;) pussn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0