Varit med mina gudbarn och bilder från Bali 2003!

Heysan bloggen!
Idag så väckte mamma mig och sa att mina gudbarn var påväg hit. Så det var bara snabbt att sätta på sig första bästa plagg och hälsa på mina gudbarn som heter Alva och Ville. :) Alva är 5år och Ville är 2år. Alva fyllde år för ett tag sedan så hon fick en skittuff tröja av oss. Om jag var i hennes ålder skulle jag absolut vilja ha en likadan! ;) haha. Alva lekte frisör och fixade mitt hår och jag fick ha på mig alla hennes halsband, klocka och diadem. Jag blev väldigt fin! Eller? hahaha. Ville ville titta på Pippi långstrump så jag satte på det på youtube så fick han titta. Han var rätt rädd för Nancy så fick säga till henne att gå ifrån honom. Hon blir typ beskyddande och mammig när det kommer småbarn, hon tror det typ är hennes egna. ;o Sötisen. Innan de skulle gå så fick jag ett halsband av Alva som hon hade gjort själv och en bamsekram. :) Gulligt! Ville blev lite blyg när han skulle krama mig, haha. Kram stora tonårstjejen var lite läskigt och generande. ;) Men tillslut fick jag en kram av gullungen. Mene nu så ska jag hitta på annat, btw jag la ut några bilder från Bali 2003 på facebook så kolla där om ni vill! :)
Min älskade bortgångne pappa! <3
Jag & pappa! <3
Pappa när han spelar golf! ^^<3
Pappa när han surfar! :) <3
Pappa och mamma! <3
Jag och Tove! ;) <3
Malin, mamma, jag, Tove och pappa! <3 Mamma var fett vältränad där. :o
Niklas och Malin. Föräldrarna till mina gudbarn, Alva och Ville! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0